Zawsze lepiej
Administrator
Kawarimi no Jutsu
Podstawowa technika shinobi, polega na podmianie ciała z jakim¶ obiektem. Im szybsza postać, tym bardziej niezauważalna jest podmiana. (Nie można podmieniać się z broni± i ruchomymi przedmiotami)
Koszt Chakry: 10
Wymagane: Szybko¶ć: 10 lub NinJutsu: 5
Koszt techniki: 1 [ E ]
Henge no Jutsu
Polaga na zmienieniu użytkownika w inn± osobę/przedmiot. Oczwi¶cie nie dostajemy zdolno¶ci tego czego¶, np. gdy zamienimy się w ptaka to nie latamy, natomiast gdy zamienimy się w kunai kto¶ może rzucić nami
Koszt chakry: 20
Wymagane: NinJutsu: 6
Koszt techniki: 1 [ E ]
Bunshin no Jutsu
Użytkownik tej techniki tworzy klony, którymi steruje telepatycznie. Niestety te klony to tylko złudzenia, które nie mog± nic zrobić przeciwnikowi.
Koszt chakry: 5/klon
Wymagane: GenJutsu: 5
Koszt techniki: 1 [ E ]
Kai
Technika polegaj±ca na rozproszeniu GenJutsu. Użytkownik koncentruje chakre, składa ręce w pieczęć tygrysa i krzyczy: Kai!
Koszt chakry: 35
Wymagane: NinJutsu/GenJutsu: 13
Koszt techniki: 1 [ E ]
Offline