Naruto Ninja Game

Zawsze lepiej

Ogłoszenie

Tutaj możesz wpisać treść ogłoszenia.

#1 2008-01-19 13:09:54

Misashi Uchiha

Administrator

Zarejestrowany: 2008-01-19
Posty: 26
Punktów :   

Techniki GenJutsu

Tanukineiri no Jutsu
Technika pozwalająca zasnąć w każdej chwili. Użytkownik składa pieczęcie, po czym zapada w sen.
Koszt Chakry: 30
Wymagane: GenJutsu: 12
Koszt techniki: 1 [ E ]

Nemuri
Jutsu polega na uśpieniu przeciwnika, przez dotknięcie go palcem w plecy. Jutsu nie przydaje się w walce, ponieważ trzeba utrzymywać stały kontakt z uśpionym (trzymać palec na jego plecach).
Koszt chakry: 20/tura
Wymagane: GenJutsu: 15
Koszt techniki: 1 [ E ]

Nen Konwaku
Jest to technika prosta, a skuteczna, jedna z podstawowych w GenJutsu. Za jej pomocą możemy zakłócić działanie jednego ze zmysłów przeciwnika (węch, smak, wzrok, słuch dotyk lub zdolność klanowa która działa jako "szósty zmysł"). Na początku można zakłócić tylko jeden losowy zmysł przeciwnika ,z czasem działanie techniki obejmować będzie większą liczbę przeciwników jak i wybrany przez nas zmysł.
Skutki zaburzenia zmysłów:
-Wzrok: obraz przed oczami przeciwnika rozmazuje się, jest niewyraźny. Mogą pojawiać się "dziury" lub czarne punkty w obrazie.
-Słuch: postać odczuwa brzęczenie w uszach, jej równowaga jest chwilowo zaburzona.
-Węch: skutek taki sam jak przy katarze, oponent nie odczuwa żadnych zapachów, nawet tych najostrzejszych.
-Smak: kubki smakowe na języku nie spełniają swojej roli, wszystkie pokarmy smakują tak samo.
-Dotyk: następuje utrata czucia w członkach, postać wypuszcza z rąk wszystkie trzymane przedmioty. Mogą pojawić sie skurcze mięśniowe i znieczulenie ciała (postać nie odczuwa bólu).
Koszt chakry: 50
Wymagane: GenJutsu: 28, Psychika: 24
Koszt techniki: 2 [ D ]

Nemurihane
Odmiana techniki Nemuri. Zaletą tej techniki jest to, że nie potrzebuje kontaktu z ciałem, a na dodatek można nią uśpić bardzo dużo osób.
Koszt chakry: 140
Wymagane: GenJutsu: 30, Kontrola Chakry: 16, Zmysły: 28
Koszt techniki: 3 [ C ]

Kikai Gen'ei no Jutsu
Technika działa na każdy ze zmysłów. Z naszego ciała wyrastają kończyny innych osób. Jeśli tą kończyną jest głowa, to mówi, jeśli to ręka, to może nas udusić itd
Koszt chakry: 240
Wymagane: GenJutsu: 62, Kontrola Chakry: 28, Zmysły: 32
Koszt techniki: 5 [ A ]


Kokohi no Jutsu
Zamiana wyglądu przedmiotów w celu zmylenia wroga.
Koszt Chakry: 30/przedmiot, 80/budynek
Wymagane: GenJutsu: 16
Koszt techniki: 2 [ D ]

Kori Shinchuu no Jutsu
Osoby, które wpadną w tą iluzję mają wrażenie krążenia w kółko po danym obszarze.
Koszt Chakry: 70
Wymagane: GenJutsu: 15
Koszt techniki: 2 [ D ]

Kanashibari no Jutsu
Technika paraliżująca. Stwarza przed kimś jakąś paskudną iluzję np. śmierć kogoś lub atak wielkich tygrysów. Osoba jest sparaliżowana po takim widoku i nie może się poruszyć.
Koszt chakry: 60
Wymagane: GenJutsu: 20, Psychika: 24
Koszt techniki: 2 [ D ]

Mefubi no Jutsu - Shina
Technika polega na zmienieniu obrazu przed oczami wroga. Można stworzyć przedmiotu.
Koszt chakry: 50
Wymagane: GenJutsu: 16, Kontrola Chakry: 12, Zmysły: 10
Koszt techniki: 2 [ D ]

Mefubi no Jutsu - Jinteki
Technika polega na zmienieniu obrazu przed oczami wroga. Ta odmiana techniki pozwala
stworzyć iluzyjną postać.
Koszt chakry: 60
Wymagane: GenJutsu: 28, Kontrola Chakry: 18, Zmysły: 15
Koszt techniki: 3 [ C ]

Kanashibari no Jutsu
Technika paraliżująca. Stwarza przed kimś jakąś paskudną iluzję np. śmierć kogoś lub atak wielkich tygrysów. Osoba jest sparaliżowana po takim widoku i nie może się poruszyć.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 60
Wymagane: GenJutsu: 20, Psychika: 24
Koszt techniki: 3 [ C ]

Mefubi no Jutsu - Jiken
Technika polega na zmienieniu obrazu przed oczami wroga. Ten odłam techniki stwarza
zdarzenie.
Wymagane: GenJutsu: 32, Kontrola Chakry: 26, Zmysły: 20
Koszt chakry: 25
Koszt techniki: 3 [ C ]

Kasumi Juuha no Jutsu
Osoba wykonująca tą technike tworzy od kilku do kilkunastu klonów, które są tylko złudzeniem - jednakże bardzo silnym, gdyż klony nie znikają tak łatwo jak w przypadku techniki Bunshin no Jutsu; natomiast osoba która wykonała technikę atakuje z ukrycia, tak, że wygląda to jakby atakowały klony.
Koszt chakry: 20/klon
Wymagane: GenJutsu: 28
Koszt techniki: 3 [ C ]

Osoregenzou
Technika polega na tym, że dana osoba widzi przed oczami swój największy strach. Postaci o niskiej odporności psychicznej mogą zemdleć.
Koszt chakry: 40
Wymagane: GenJutsu: 36, Kontrola Chakry: 24
Koszt techniki: 4 [ B ]

Kokuangyo no Jutsu
Te jutsu polega na "zakryciu" jakiejś przestrzeni ciemnością. Dzięki temu przeciwnik/przeciwnicy nie może nas dostrzec, a my go widzimy.
Koszt chakry: 90/start, 50/podtrzymywanie co turę
Wymagane: GenJutsu: 40
Koszt techniki: 4 [ B ]


Sekenzousha
Potężne GenJutsu. Umieszcza cel w nierealnym świecie. Prawdziwy przeciwnik zasypia i wtedy trafia do świata stworzonego przez użytkownika techniki. Ból nie jest prawdziwy, jednak w iluzji go czuć. Użytkownik może stworzyć co mu się podoba, od ataku zombie po tsunami. Po zakończeniu techniki jednak świat znika.

Koszt chakry: 120/tura
Wymagane: GenJutsu: 94
Koszt techniki: 5 [ A ]

Yochi Souzoubutsu
Najpotężniejsza z iluzji, znana tylko przez najlepszych iluzjonistów. Polega na wykreowaniu własnego świata, który może dowolnie kształtować i moderować. Do tego świata może się cały czas przenieść. Może też zabrać ze sobą dowolną ilość osób. Nie musi być to technika ofensywna, ale oczywiście może. Możemy stworzyć okrutną iluzję jakiegoś wydarzenia, jak również cudowny świat bez wojen i walk, do którego przychodzimy i odpoczywamy. Oczywiście gdy się znajdujemy tutaj, jesteśmy nietykalni.

Wymagane: GenJutsu: 142, Zmysły: 68, Kontrola Chakry: 100
Koszt chakry: 1000/tworzenie, 100/przeniesienie osoby
Koszt techniki: 6 [ S ]


Jubaku Satsu
Jutsu te wywołuje dziwne wrażenie na osobie, która wpadła w tą technikę. Użytkownik po wykonaniu odpowiedniej kombinacji pieczęci znika. W tym momencie z łatwością może zbliżyć się do swojego celu. W momencie dojścia na dostateczną odległość za wrogiem pojawia się drzewo, którego gałęzie oplatają ofiarę. Dzięki czemu jest ona pozbawiona jakichkolwiek ruchów. Iluzja ta sprawia, że osoba ma wrażenie, że została złapana. W tym momencie użytkownik tej techniki wyłania się z drzewa i z łatwością może zadać ostateczny cios.

Koszt Chakry: 100
Wymagane: GenJutsu: 45, Szybkość: 20
Koszt techniki: 3 [ C ]



Utsusemi no Jutsu
Technika stosowana by zmylić swojego przeciwnika, polega na emisji swojego głosu ze wszystkich stron. Nie musimy stać bezpośrednio przy wrogu, możemy być od niego oddaleni.

Koszt chakry: 35
Wymagane: GenJutsu: 20, Zmysły: 20
Koszt techniki: 2 [ D ]

Taidan Gyakuni no Jutsu
Technika zmylenia słuchu wroga, polegająca na tym, że wszystko co usłyszy cel będzie odwrotnością tego, co ktoś do niego powiedział. Np. Towarzysz powie: Nie idź tam; Cel usłyszy: Idź tam

Koszt chakry: 80
Wymagane: GenJutsu: 25, Zmysły: 20
Koszt techniki: 2 [ D ]

Hime no Jutsu
Z naszych ust wydobywa się pisk bardzo wysokiego tonu, który uniemożliwia myślenie i wykonanie jakiejkolwiek akcji umysłowej.

Koszt chakry: 80
Wymagane: GenJutsu: 62, Zmysły: 32
Koszt techniki: 4 [ B ]

Damu no Jutsu
Trafiony cel głuchnie.

Koszt chakry: 120
Wymagane: GenJutsu: 64, Zmysły: 22
Koszt techniki: 4 [ B ]




WARTO WIEDZIEĆ!!!


Gokuinsei Shikata
Pierwszy sposób powodowania GenJutsu. Jest to zwykły sposób, który umiemy od zawsze. Jest to zwykły sposób zawiązywania pieczęci ręcznych. Celność technik przy tym sposobie jest zachowywana

SouHou Shikata
Sposób na dotyk. Po dotknięciu wroga, GenJutsu zadziała. Musimy go dotknąć określoną częścią ciała, w której zbieramy chakrę. Możemy dotykać cel nawet małym palcem, ale wtedy wymagamy większej kontroli chakry.

Dou Shikata
Ostatni sposób to kontakt wzrokowy. Gdy wróg spojrzy nam w oczy, GenJutsu zawsze działa. Celność wzrasta do 100%.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.rpgkk.pun.pl www.historia-magistra-vitae.pun.pl www.vsdhl.pun.pl www.informatykaiekonometria.pun.pl www.kognitywisci.pun.pl