Naruto Ninja Game

Zawsze lepiej

Ogłoszenie

Tutaj możesz wpisać treść ogłoszenia.

#1 2008-01-19 13:01:21

Misashi Uchiha

Administrator

Zarejestrowany: 2008-01-19
Posty: 26
Punktów :   

Techniki TaiJutsu

Senen Goroshi
Śmieszna technika, do jej użycia stosowany jest znak tygrysa. Jest to tak zwana "lewatywka".

Obrażenia: 30, Status: Unieruchomienie (10%)
Wymagane: TaiJutsu: 8
Koszt techniki: 1 [ E ]

Tokken
Podstawowa technika TaiJutsu. Polega na uderzeniu przeciwnika plecami z rozpędu.

Obrażenia: 50
Celność: 60%, podczas trafienia jest 80% szansy, że cel się przewróci
Wymagane: TaiJutsu: 10, Siła: 10
Koszt techniki: 1 [ E ]

Konoha Reppuu
Technika polegająca na podcięciu nóg przeciwnika i odrzuceniu go do tyłu.

Obrażenia: 60
Wymagane: TaiJutsu: 15
Koszt techniki: 2 [ D ]

Ushiro Hi-Ru
Charakterystyczne kopnięcie, wykonuje się je piętą. Po wykonaniu uderzenia wraca się do pozycji wyjściowej, lub kopie się drugą nogą.

Obrażenia: 20*=ilość kopnięć
Wymagane: TaiJutsu: 15, Zręczność: 10
Koszt techniki: 2 [ D ]

Konoha Senpuu
Obrotowy szybki kopniak skierowany na przeciwnika.

Obrażenia: 80
Wymagane: TaiJutsu: 20, Szybkość: 20
Koszt techniki: 2 [ D ]

Konoha Shoufuu
Kopnięcie z dołu do góry, dobre do wybijania przeciwnika w powietrze lub do wytrącania mu broni z ręki.

Obrażenia: 30
Celność: 75%
Wymagane: TaiJutsu: 15, Szybkość: 10
Koszt techniki: 2 [ D ]

Konoha Gouriki Senpuu
Atak podobny do Konoha Senpuu, tym razem użytkownik oddaje kilka kopnięć po obrocie.

Obrażenia: 100
Wymagane: TaiJutsu: 30, Szybkość: 25
Koszt techniki: 3 [ C ]

Shishi Rendan
Combo wymyślone przez Uchiha Sasuke. Składa się z czterech elementów. Do wykonania w powietrzu.

Koszt punktów kondycji: 40
Obrażenia: 80
Wymagane: TaiJutsu: 16, Siła: 8

Taren Ken
Technika wymagająca dużej szybkości ataku. Polega na błyskawicznym wprowadzeniu kilku ciosów pięścią. Liczba ciosów: szybkośc*2

Obrażenia: 50/cios
Wymagane: TaiJutsu: 40, Szybkość: 35
Koszt techniki: 3 [ C ]

Taren Kyaku
Odpowiednik Taren Ken, tylko że teraz ciosy wyprowadzamy nogą. Liczba ciosów: zręcznośc*2

Obrażenia: 70/cios
Wymagane: TaiJutsu: 50, Szybkość: 45

Konoha Dai Senpuu
Trzeci i najsilniejszy chwyt z rodziny Senpuu. Shinobi specjalizujący się w Tai wysyła wraz z wieloma obrotami nie jeden, ale kilka kopnięć wybijając przeciwnika wysoko w górę.

Obrażenia: 250
Wymagane: TaiJutsu: 70, Siła: 50, Szybkość: 45


Omote Renge - Zewnętrzny Kwiat Lotosu
Wykonujący zazwyczaj wybija przeciwnika w powietrze techniką Konoha Senpuu, a następnie owija wokół niego bandaże. Spadając, atakujący i ofiara zaczynają wirować wokół własnej osi, postać odskakuje, a rozpędzony przeciwnik uderza głową w ziemie.

Obrażenia: 250
Wymagane: Otworzenie pierwszej bramy, Szybkość: 50, Siła: 50
Koszt techniki: 4 [ B ]

Ura Renge - Wewnętrzny Kwiat Lotosu
Kwiat Lotosu zakwita dwa razy - jest to druga z serii technik lotosu. Zaczyna się już od otwarcia trzeciej bramy, kiedy to postać atakuje przeciwnika serią bardzo szybkich ruchów, kończąc się na finałowym, potężnym uderzeniu, które można wykonać dopiero do otworzeniu piątej bramy. Technika zazwyczaj kończy się śmiercią przeciwnika.

Obrażenia: 550
Wymagane: Otworzenie piątej bramy, Szybkość: 80, Siła: 80
Koszt techniki: 5 [ A ]

Asa Kujaku - Poranny Paw
Te jutsu otwiera szóstą z ośmiu bram, by dać użytkownikowi niezrównaną szybkość i siłę. Gdy bramy są otwarte osoba wykonująca tą technikę jest w nieco innej postawie niż zawsze. Osoba ta musi zbliżyć się dostatecznie blisko do przeciwnika aby wykopać go w powietrze. Nie przerywając ataku uderza cały czas w przeciwnika, uwalniając chakre która przypomina płonącego pawia poczym szykuje się do zakończenia ataku. Gdy tylko atak jest skończony, płonący przeciwnik spada na ziemię. Często ten atak kończy się śmiercią przeciwnika.

Obrażenia: zabija
Wymagane: Otworzenie szóstej bramy, Tai: 220, Szybkość: 160, Siła: 160
Koszt techniki: 6 [ S ]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.rpgkk.pun.pl www.informatykaiekonometria.pun.pl www.hogwartwars.pun.pl www.vsdhl.pun.pl www.historia-magistra-vitae.pun.pl